Job 12 van 41


Report this listing

Solliciteren



Medewerker Facturatie


Functie

Voor zijn klant, gespecialiseerd in logistiek/transport, is SD Worx Jobs op zoek naar een Medewerker Facturatie in de regio Moeskroen.



Jouw taken:

  • Je bereidt facturen voor, stelt ze op en verstuurt ze naar klanten.
  • Je houdt rekening met prijsafspraken
  • Je communiceert met het verkoopteam en interne afdelingen (prijswijzigingen, facturen, etc)
  • Je bent verantwoordelijk voor het bewaken van deadlines
  • Je werkt samen met klanten en zorgt ervoor dat het administratieve proces vlot verloopt
  • Je bent verantwoordelijk voor de maandafsluiting

Jouw profiel

  • Je hebt al ervaring in een administratieve/boekhoudkundige functie of op een facturatieafdeling;
  • Je levert nauwkeurig administratief werk en zorgt ervoor dat het facturatieproces vlot verloopt;
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Frans, Engels en Nederlands;
  • Je hebt een echte affiniteit met cijfers;
  • Je werkt vlot met Excel en beheerst de functies ervan;
  • Je bent analytisch ingesteld en niet bang om problemen op te lossen;
  • Je bent georganiseerd en goed in het stellen van prioriteiten en je werkt gestructureerd, maar je bent ook in staat om je flexibel aan te passen aan onverwachte wendingen of vereisten.
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Gegevens met betrekking tot de activiteit van het personeel verzamelen
    De loonberekening voorbereiden
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...)

Aanbod

  • Tijdelijke periode, optie vast contract
  • Je komt terecht in een team van 5 gemotiveerde mensen, met een vriendelijke werksfeer.
  • Mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling
  • Aantrekkelijk salaris op basis van CP226 en je ervaring + groepsverzekering, maaltijdcheques.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht